Buffalo Blues



Händer ganska mycket i mitt liv nu. Jag ska snart åka till norge med Marielle, Magdalena och Emilia för att troligtvis få jobb under hösten. Då är vi inte hemma förrän i december igen tror vi. Efter det är det tänkt att vi ska resa till något varmare ställe för att nästa höst börja plugga på universitet. Men jag gillar det! :) Det händer äntligen lite nytt i mitt liv, inte samma gamla vardag som de senaste 19 åren. Vi går mot vuxenvärlden allihopa. Snart är vi 20 och det är dags att flytta hemifrån för att bygga upp hela sin framtid! :D


Kommentarer
Postat av: alisa

sv: ja ringen är grym. me like. ska fan köpa i guld också :P

2010-09-03 @ 15:59:23
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0