Våffeldagen <3

 
Då jag kom hem var jag som alltid lite småhungrig så jag gjorde våfflor åt mamma och mig. Jag kan inte förstå att det är så himla mycket godare med våfflor än med vanliga pannkakor :O men det är iaf gudomligt gott!!! <3 Tycker ni inte det?

Det har förövrigt varit en helbra dag för mig idag, vi hade endast en lektion och som pricken över i:et fick jag ett samtal från The Studio, så nu ska jag, marielle & magda till sthlm den 8 mars för att bli sminkade och fotograferade av make up artister och sedan bli "modeller för en dag". Så himla roligt tycker jag! :D Go girls! PUSS PÅ DEN HÄR DAGEN!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske på grund av att det är olika recept.

2010-03-25 @ 23:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0