the big city

Home sweet home! Kom hem senare än vi trodde igårkväll så då sparade jag skrivandet tills idag. Helgen har varit helt otroligt bra. Vi körde på en utgång redan första kvällen och den bjöd på allt möjligt, det var ju lite roligt att vi hängde med lite tv4 folk inne på Collage, inte alltid man får vara med om det då man kommer från lilla finspång. Lördagen bjöd på en lång shoppingtur på stan då alla inhandlade massa fina kläder. På kvällen var de andra partysugna igen så de gick ut men jag stannade dock kvar i lägenheten för lite lördagsmys framför tv då jag var trött från gårdagen. Det blev inte mycket sömn under dessa tre dagar kan jag säga, uppe till halv 5 - 5 alla nätter och vaknade redan halv 10 :O då kan man inte tycka annat än att det var skönt att komma hem! Men tack brudar för en rolig och minnesvärd helg! <3 PUSS

Shoppingen från stockholm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0