Sommar

Det har inte blivit så mycket uppdateringar nu på sista tiden, men det har varit så mycket annat roligt som har hänt så man har inte riktigt velat sätta sig och blogga. Men nu har jag lite tid så tänkte skriva ner lite.

Studenten är över och man har vilat ut i en veckas tid nu. Studentveckorna var hur bra som helst, man umgicks nästan 24/7 med alla de bästa <3 Men det är med en tår i ögat som man tänker på att man aldrig mer ska tillbaka till bergska, aldrig mer få träffa NS3B..Det är sorgligt =( 

Men man kan ju nästan säga att livet börjar om på nytt igen, man ska börja om från noll och börja planera sin framtid. Jag börjat jobba imorgon och ska jobba hela sommaren. Lite tråkigt att jag inte kommer ha så mycket tid i veckorna att träffa vännerna men jag är glad ändå. Jag får ta tillvara på min sista lediga dag som är idag, jag ska åka till smultronstället med några vänner och mumsa glass. Det är inte fel avslut innan jobbet börjar iaf! PUSS


tog bilden från alisa. från bönergården för några dagar sen! sommarmys <3


Kommentarer
Postat av: alisa

gud vad jag älskar min snygga min på bilden där. inte alls räddd för att det ska bli en stor eld ;) haha. måste dra till med lite mer mys vid bönergården snart :)

2010-06-20 @ 16:48:35
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0