midsommar

Hade en mysig midsommar med mina vänner. På förmiddagen åt jag midsommarlunch med sill och potatis med mamma och pappa innan de var tvugna att börja packa för att åka till mallorca på kvällen. Vid halv 4 åkte jag mot magda för att slinga hennes hår, där bjöds det även på jordgubbstårta som pappa håkan hade gjort! Mums och tack ska man väl säga :)
Vid 18.00 åkte vi till Marielle för att fortsätta kvällen med grillning,kubb,ölspel,chillhäng med ett gäng härliga grabbar och tjejer! Tack för en supertrevlig kväll alla, den avslutades med en kort vistelse hos Petter och en cykeltur hem till falla.

Idag var man inte så pigg så på förmiddagen låg jag ute i solen och stekte fram till 5 då jag packade ihop mitt och åkte ut till bönergården för lite korvgrillning med tjejerna. Mysigt och trevligt med lite tjejsnack sådär på midsommardagen!

Imorgon ska vi tjejer åka ut till Tjockisholm över dagen. Mycket bad och sol ska det bli i härliga skärgården. Vi åker redan tidigt på morgonen och kommer hem på kvällen någongång så tvivlar på att det hinner bli någon uppdatering på det imorgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0