I'm not a soldier....

Nu har jag varit sådär otroligt seg igen med uppdateringarna. Men bloggandet börjar bli så tråkigt och min fantasi står just nu på 0. Men jag tänkte väl ändå försöka få ihop ett inlägg nu.

Jag har hunnit med en hel del iallfall, på torsdagen åkte magda,emilia,hanna och jag in till linköping för att leta balklänningar. Kan ju säga att det finns allt ifrån groteskt fula till otroligt snygga klänningar! vi hann dock inte med så mycket eftersom vi bara hade 2 timmar på oss...men jag kanske hittade en klänning! :D:D ska in på fredag igen med mamma för att bestämma mig.

Fredag blev en lugn hemmakväll eftersom det var öppethus på lördagen och man skulle gå upp tidigt! :P Vi fick ihop ungefär 750:- som vi ska skänka till Sos-barnbyar så det var kanonbra!
På kvällen åkte vi tjejer in till Otten/Hugo för att dansa av oss lite...det var en trevlig kväll med bra vänner!

Igår var jag så trött så det blev inte så mycket gjort! Låg i sängen och kollade film...h6 men det var väl ungefär det här jag hade och skriva just nu.PUSS
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0