girls just wanna have fun...



Wooooho, vilken grym helg det har varit! Det började med att det var maskerad i skolan med djurtema. Jag hade dock ingen fantasi och kom på det lite för sent så jag var en svart liten katt. Magda var söt, hon var isbjörn och anne tog hem första pris i tävlingen som stegosaurus! ;)

Vid 2 åkte marielle och jag in till linköping för att hitta balklänningar. Och det gjorde vi båda två! :D så nöjda och glada åkte vi hem mot fimpen igen för att tagga till fest! Förfesten blev hemma hos Sebbe med lite blandat folk och vid halv 9 bar det av ner till hotellet för att slippa betala inträdet. Kvällen var rolig med mycket trevligt folk! =)

Lördag spenderade jag först hos tandläkaren och självklart hade jag inga hål. Tandborstning ger resultat! (Y) Resten av dagen låg jag hemma och kollade Wallander - dödsängeln för att senare på kvällen ha melodifestivalmys med tjejerna! Tack för en bra kväll <3 Vi gick också förbi en sväng (10 min) i falla folketshus där det var "fest"...HAHAHAHA! säger jag bara...

Nu idag har jag inga planer alls, hittills har jag legat i sängen och kollat på alla "den rätte för Rosing" avsnitten på kanal5 play. haha! Roande men ganska överskattat....PUSS


Kommentarer
Postat av: amy

Den röda var mycket fin :)

2010-02-07 @ 21:44:12
URL: http://hejamy.webblogg.se/
Postat av: malin

Ja den är fin! :)

2010-02-07 @ 21:45:45
Postat av: marielle

den röda var ju fin.. ;) kanske för att jag ska ha den, fast i en annan färg då. Puss

2010-02-11 @ 10:27:13
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0