länge sen sist

Nu har det varit dålig uppdatering ett tag. Det beror på att jag fortrande jobbar och jag är så himla trött då jag slutar. Men nu är det bara 6 dagar kvar sen får jag "sommarlov"! :D äntligen säger jag bara..

Mitt liv har mestadels bestått av jobb,utgångar och lite svärtingemys den senaste veckan/veckorna. Och så himla utvilad har jag nog inte blivit och kommer inte bli förrän nästa helg? :)

Nu på torsdag och fredag har jag iallafall tagit ledigt för att åka till Göteborg över helgen med marielle,veronica och emilia. Shopping utgång liseberg är det som står på schemat så det blir nog inte så mycket vila då heller, mer nöje! Först blir det en natt på vandrarhem i Kviberg, sen får vi ta över min brors lägenheten till söndag! Det kommer bli härligt att få spendera en helg med tjejerna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0