so sad, I'm sick today

idag blev jag hemma från skolan. kände mig inte alls bra imorse, och det visade sig att jag fått mer feber.
men det nöjer sig inte med det, utan jag är genomförkyld och hostig som plus i kanten =/
så man kan säga att jag kommer få vila upp mig nu de närmsta dagar. för till helgen vill jag inte vara sjuk...



som ni ser har jag bakat idag, en super duper god kladdkaka blev det. så nu sitter jag här och ska strax mumsa i mig en bit medans jag ska kolla på några avsnitt gossip girl... puss puss sålänge


Kommentarer
Postat av: Petter

Inte kul Malin... inte kul alls... fast maten såg fan god ut och det är kul att du bloggar lite igen!

2009-09-07 @ 16:19:12
URL: http://petters-blogghorna.blogspot.com
Postat av: alisa

håller med petthabooi. inte kul att vara sjuk. hoppas det är bra nu. jag är med sjuk. blä. och kladdkakan. seriöst. gör en likadan och kom hit. nu! haha. sen så jaaa! blogga mer malin! ;)

2009-09-11 @ 10:22:19
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0