new clothes to me



under helgen har det blivit endel shopping faktist. igår åkte jag in till stan med mamma och köpte då med mig en jeansskjorta och ett par örhängen. sen idag blev det en tur till vingåker där jag hittade en skinnjacka nu till hösten/vintern och lite annat smått. 

i fredags fick det bli fest och utgång med massa trevligt folk. förfesten blev bra till slut och själva utgången kan man väl säga att den blev mindre lyckad för endel. plus att vi blev ganska så trötta och hungriga rätt tidigt, så jag var hemma i sängen redan vid 2. men ibland kan det vara riktigt skönt med sådana fester också :) hahaha! annars har det faktist inte hänt så mycket mer den här helgen. puss puss

PS. om en vecka är jag snart påväg till USA, till princeton & new york för att spendera en förhoppningsvis superhärlig vecka. den ska bestå av ett bröllop och shopping men vi ska nog även åka runt lite här och var. (Y) ganska så glad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0