090909

kom hem för en halvtimme sen kanske, och nu dricker jag te med ostmackor. <3 jag har verkligen känt alla kärleksvibbar i luften idag!! :P nej där överdrev jag lite kanske... men vädret var kanon på fm. med mycket sol och värme. blev lite för hot där ett tag bara.annars har jag gått runt en hel dag med min förkylning och hostat och snörvlat....=/ buhu!!!

idol började igår också, det va faktist inte riktigt lika roligt som de tidigare åren. för lite knas än sålänge.så hoppas det kommer in några glada svenskar som har lust att skämma ut sig...hihihi (Y)nej men nu ska jag slå på en film och njuta av mitt te och försöka bli frisk, see you. kisses



förresten, på tal om ingenting så är det fotodags nästa onsdag, både vanligt och spex. känner mig inte allt för taggad på något av dem men det blir nog roligt då det väl är dags..hihi ^^

Kommentarer
Postat av: sofia

jag tycker om idooool :P haha! ;)

2009-09-12 @ 11:46:43
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0