stamp on the ground

seg skoldag med inte alltför viktiga lektioner. började med demokrati timme, som ungefär halv klassen medverkade på. (resten sov?) svenskan blev bara ungefär 20 min och den bestod av att maggan pratade om SvB nationella som kommer framöver.

religionen satt vi och lyssnade på en lärarkandidat om hunduismens familjeliv/högtider. lite halvsegt tycker jag faktist. vi fick dessutom en uppgift som vi ska lämna in imorgon :O, vi ska tydligen berätta om våran "resa till Indien" och där ska vi ha varit med om ett bröllop, en begravning och firat en högtid. jättekul!? njaa...mer då, jo på IR målar vi en plansch som ska reprecentera hela världens samaebete/uppbyggnad. är dock roligare än vad det låter! :) nej nu ska jag ta tag i plugget och kila ner och äta. puss


                                          jag gillar peppe och maja

Kommentarer
Postat av: Petter

PEPPE! <3 bästa hunden fan

2009-10-15 @ 17:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0