HÖSTLOV

Nu har lovet börjat och det inleddes med fest i lördags. Ifrån min sida blev det väldigt snabbt bestämt, ena stunden satt jag hemma i myskläder och andra stunden var jag på fest hos fredrik, därefter åkte vi ner till hotellet på dubbeldansen. Kvällen blev rolig och jag är glad att dom fick med mig!

Hela söndagen bestod av slappande framför tv:n/datorn. Men det är väl ungefär det man ska göra på lov, eller? ;) Har dock endel plugg som måste göras. Men det blir nog tid över till det också nån dag.



Imorgon ska jag åka till Ullared med karin. Det är flera år sedan jag var där med mamma så det ska bli kul. Vi åker tidigt och är hemma väldigt sent antar jag. Så det får bli en uppdatering på onsdag igen, ska försöka ta kort på alla mina köp då också. Puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0