cookies

igår blev det en härligt slapp dag mestadels framför datorn med en film. men först på morgonen åkte jag in till stan en sväng med mamma&pappa för att kolla inredning till hallen. vi kom hem runt 4 - 5 och då blev jag riktigt sugen på att baka så jag gjorde egna choklad cookies, :D dom blev grymma!!!! senare på kvällen kollade jag ensam mamma söker och även "fallet - hagamannen".. det var en riktigt bra men hemsk spelfilm om hans liv. usch!!!!

idag har vi somsagt projektdag. ska åka till julia om ett tag så ska vi ha ett "möte" och fika lite. det blir nog en härlig dag ska ni se. PUSS

 
det färdiga resultatet! det ser väl mumsigt ut? :)

Kommentarer
Postat av: Petter

GE MIG EN KAKA!!!

2009-10-12 @ 15:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0