awesome

Igår var jag som sagt i Ullared över dagen. Bilturen både dit och hem kunde jag gärna ha skippat, 4 timmar lång! Men för ovanlighetenes skull slapp vi stå i kö utanför, bara 20 min. Fast då vi väl va inne så blev man besviken, MASSOR folk överallt! så det var ju inte så himla kul o trängas med alla kundvagnar... :O men vad gör man inte. Jag trodde faktist jag skulle handla mycket mer än vad jag gjorde, men det mesta är inte så bra kvalité så det kan va därför. Kanske kommer upp en bild snart på sakerna då jag orkar ta kort.

Idag har jag än sålänge inte pallat med o göra något vettigt. Kollade på filmen "den utvalde" nyss och den var ju ganska bra. Så den tycker jag att man borde se. Juste, jag pluggade faktist lite samhäll imorse. Tål inte att glömmas bort. hahaha! Och senare har jag väl tänkt övningsköra lite om pappa/mamma vill och ännu senare lutar det åt filmkväll hemma hos mig med lite härligt folk! =D men vi ser vad som händer. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0