härlig helg

Fredag, vi hade svullpatrull på samhällen så det var alltså inte så ansträngade dag. en mysig fikastund med klassen i stort sett. På kvällen åkte jag, marielle, magda, cissi och evelina in till stan på bio, vi såg new moon. Den var otroligt bra! :D alla måste se...

Lördag, hela min dag bestod av slappande hemma i soffan. Satt med datorn i knät och tittade på ett antal filmer. Men det kändes ganska ensamt eftersom näst intill alla var på dubbeldansen men jag var helt enkelt inte festsugen så jag hoppade över denna gången. Taggar till nästa helg istället då jag hoppas på fest! :D

Söndag, första advent idag och det betyder att det inte är långt kvar till julafton. Min morgon började med att jag såg att sunes sommar gick på sf-kanalen så jag slog på tvn direkt.
Efter lunch åkte pappa och jag in en sväng till norrköping för att byta ett par grejer. Jag köpte med mig sladdar till datorn så nu kan jag se filmerna på storbild .
Vid 18.00 åkte mamma och jag upp till medley på gympa. Riktigt slut är jag nu, min kropp är helt slutkörd så nu förtjänar jag att få sitta framför tvn resten av kvällen. El clasico!!!! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0