Halloween

Då var halloween över för den här gången. Det brukar dock inte bli så speciellt men en spontan fest och krykogårdbesök hann jag med, det är ju nästan obligatoriskt. Som sagt, det blev fest uppe i ffk-stugen igårkväll som karre styrde upp på bara några timmar. Dock ingen succé men det var nog roligare än att sitta ensam hemma skulle jag tro. Det blev inte allt för sent, var hemma vid 1 ungefär.  

Imorse övnigskörde jag en sväng med mamma och det gick ju bra! Resten av dagen ska jag ägna åt att plugga samhäll. Jag känner en stor press på att hinna bli klar med uppsatsen idag :O men jag får helt enkelt jobba på. Lovet är slut nu också och det gillar jag inte alls. Det kommer vara så himla mycket i skolan nu innan jullovet. Redan ångest för hur jag ska hinna med allt. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0