SNÖ

 

Ja som ni förstår på rubriken så har det snöat idag, och det nästan hela dagen. Men tack och lov har den inte stannat utan smält bort direkt. Det gör mig glad för vintern får inte komma än! Vid jullovet blir det lagom tycker jag.



Blev en ganska lång dag idag också, kom hem vid halv 5 för att på onsdagar och torsdagar har vi revymöten 3 - 4....väldigt mycket otur för min del då jag slutar tidigt båda dagarna egentligen. Men vad gör man inte för att roa er alla andra sen vid jullovet! HAHA
Nu har jag precis beställt hem massor av blandade kort på extrafilm.se. Det är bl.a. bilder från USA och från endel fester09 så det ska bli skoj att ha kort och inte bara som bilder på datorn. Tänkte att det är ju så himla mycket roligare att se, senare i livet. (Y)

Förövrigt är det bonde söker fru ikväll, en av veckans höjdpunkter, nu ska jag gå och  värma en kopp glögg och äta ostkaka! PUSS


Kommentarer
Postat av: sofia

fast man behöver ju inte vara där varje gång som tur är :)

2009-11-08 @ 12:41:22
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0