a long day

Ja, bara de tre orden beskriver min dag, från 09.50 - 18.00 höll jag på med skolgrejer. Slutade egentligen 14.10 men då var det bara köpa med sig något att äta sen gå vidare mot kommunhuset för kommunfullmäktigemöte vid 15.00 med marielle, almina,evelina och matilda. Ett väldigt långdraget och inte allt för intressant möte om allt och inget. Men som sagt, vid 18.00 gav vi upp och drog oss hemåt. De hade nämligen bara hunnit med 12 av sina 20 frågor vid den tiden, på 3 timmar!!!!!! :O >_< vi hade fått nog!
 
Eftersom klockan var runt halv 7 då jag kom hem hann jag inte med något skolarbete alls nästan, skrev lite kort på psykologin bara men får fortsätta imorgon efter revymötet och då måste jag bli klar. Ha det gött! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0