sommar

nu kan man få säga att sommaren äntligen är här! klartblå himmel och massa goda jordgubbar har det blivit i helgen :D men det va ju rätt länge sen jag uppdaterade här så jag tänkte skriva lite kort. men jag har knappt gjort så mycket alls. det har mest varit skola o plugg. i torsdags sprang jag ju förresten vårruset med teresa. 5 km!!!!! duktig av mig för att inte ha tränat någonting innan. :P i fredags, då va det ju marknad, så den gick jag på tillsammans med magda och emilia. som vanligt köpte jag ingenting nästan, bara remmar som vanligt.på kvällen sen åkte jag hem till magda och kollade en film. efter en stund kom alisa dit och då tog vi en sväng upp till jonathan på nyhem. där blev det lite kortspel och pratmakarna. magda och var grymma och vann såklart! :D:D:D  mer än det har jag inte gjort i helgen.  igår hade jag en hemmadag/kväll. låg ute i solen i stort sett hela dagen. sen på kvällen kollade jag robinssonfinalen. det va rätt så dåligt att ellenor vann, jarmo förtjänade det så himla mycket mer!!!!

nu idag vaknade jag tidigt, så gick ut direkt och la mig i solen ett par timmar. eller jag har väl inte gjort så mycket fram tills nu mer än att ha solat. för nu snart ska jag åka till farmor med pappa och fika. mamma kommer hem sen också,  då ska vi ge blomma och fika :D hihi. det är ju trotts allt bara morsdag en gång per år. nu ska vi åka iväg. kommer kanske mer uppdatering senare. puss


sällskap är aldrig fel,  speciellt inte en gosig lite peppe :D


man kan ju inte sitta inne då det är fint väder! (a) så då fick datorn följa med ut en sväng :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0