Ooooops....

nu har jag varit jättedålig på att skriva. men det är skolans fel helt och hållet =O det har varit nått varje dag att plugga på. och det fortsätter så veckan ut! till och med på min födelsedag, (fredag) har vi prov, nationella dessutom. blääääää säger jag! :| sitter och försöker få in alla krångliga författares namn. har nämligen svenska prov imrogon med Örjan. Maggans vikarie fram till sommarlovet! ja vad säger man. "här är örjan, på valborg lite halv full. (visar) och här sitter ville vandal och tänker råna örjan" ..... HAHAHAHAHAHAHA! nae nu kanske jag ska bli lite seriös igen, idag efter skolan åkte teresa och upp till medley för att gymma. (badade) men det va kuuul, nästan helt ensamma där inne. så det var riktigt kul faktist. nu måste jag fortsätta med plugget dock. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0