rubrik

det börjar bli riktigt usel uppdatering här märker jag :O men lusten att skriva blogg har helt gått bort. det känns så jobbigt att komma på en rubrik och börja skriva. plus att det är så himla mycket skolarbete nu för tiden. skolan är snart slut, 3 veckor kvar sen är det sommarlov och sommarjobb som väntar. käns så himla skönt :)
det har faktist inte hänt så mycket nu den senaste veckan mer än att jag har pluggat massor. har nog 5 uppsater att hinna göra klart nu på två veckor (sista veckan är det nog inte så mycket skolarbete). 
det är ju dock ett litet mini lov nu ons - fre. och det känns så underbart skönt och precis vid rätt tillfälle. nu måste jag nog fortsätta på mitt historia arbete om kvinnlig rösträtt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0