18års-fest. sova. plugg.

det är vad min hel bestått av! :) i fredags blev jag 18 år och hade då fest tillsammans med Sophie. först va vi ett gäng hemma hos mig och grillade. sen gick vi vidare till falla folketshus för fest. jag hade en riktigt kul kväll. hoppas alla andra hade det också? =) jag är även mycket överraskad att det inte blev så himla mycket att städa. gick riktigt fort att bli klar sen på lördagen. 

igår hade jag en riktigt lugn dag. jag sov mestadels av dagen framför tv:n! det va otroligt skönt men blev rätt svårt att sova sen igårkväll men det är sånt man får ta! 

idag kunde jag som vanligt inte sova alls länge, vaknade vid 10 och kunde absolut inte somna om :( så det har blivit lite film och endel repriser fram tills nu. snart vid 3 ska vi åka iväg till mormor och  fira henne&mej :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0