1 maj

jag mår förvånandsvärt faktist riktigt bra och ingen huvudvärk har slagit till än :) så det tackar jag för!!! valborg bjöd på fest , promenad, snack o mycket skratt. blev första en sväng hem till freppa som hade fest, utomhus =O KALLT.... iaf så drog vi därifrån efter ett tag, då mot vibjörnsparken som förövrigt var tomt på folk. då va tanken att vi skulle till centrum. men vi blev kvar där ett antal timmar.. sen runt halv 12 - 12 kanske kom vi iaf ner till centrum. där det var massor folk. men det började dock bli väldigt kallt :| sen så drog jag mig hemmåt vid halv 1 - 1 nångång. tack allt folk för kvällen iaf :)

åter till nuet, idag blir det nog inte så mycket vettigt gjort känner jag. det har man inte ork med riktigt än. och det är ju "långhelg" med...jag ska få jordgubbar av mamma snart =) och sen tänker jag kolla film o chilla. ska vara hundvakt ikväll då mamma&pappa ska iväg till några kompisar så jag måste ladda. nu får det räcka med text här, puss


Kommentarer
Postat av: veronica

sv: visst var den :D kan inte vänta tills den kmr ;)

2009-05-06 @ 14:10:08
URL: http://aboutveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0