what if.

och så sitter jag här som vanligt. alla mina kvällar ser för tillfället likadana ut, lite dator, lite tv, lite dator igen. xD hahaha! men det är lite skolans fel just nu, vi har rätt mycket den här veckan; historia uppsats, spanska prov, samhälls uppgift och säkert nått jag glömt. blääääää, men det ska bli otroligt skönt med lov nästa vecka =D än sålänge har jag inga planer så det ser rätt chill ut för min del. men vi får se om det dyker upp lite kul, för det måste man också få ha :P

iallafall, jag skrev lite på historian förut, eller 1½ sida blev det. men det är endå rätt mycket kvar att skriva. så det skulle ju vara rätt skönt om vi fick lovet på oss. vi ska prata med jonny imorgon? nu börjar jag bli trött, =O även fast jag hade lång sovmorgon och började vid 1. men det tycks inte göra nån skillnad, hehe. frågan är varför jag sitter o berättar det? inte ett dugg intresaant. så nu ska jag va tyst, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0