uppdatering.

nu har jag varit dålig på att uppdatera på bloggen ett par dagar. men jag har haft mycket i skolan och varit så himla trött efter skolan. så jag har helt enkelt inte orkat eller haft tid. Men nu börjar det bli lugnare så jag ska försöka skärpa mig =) hehe. jag får börja från i söndags, hade visst inte skrivit sen dess :P

iallfall, i söndags gjorde jag inte så mycket egentligen.  eller jag pluggade endel geografi och senare på kvällen åkte jag upp till medley o tränade aerobic med teresa =) nu i efterhand märkte jag att jag inte stretchade tillräckligt mycket för jag har skitont i rumpan, båda armarna =/ jag måste helt enkelt skärpa mig med det. men man är ju oftast så trött att man bara vill byta om och åka hem. hehe ^^

igår blev det inte mycket gjort. jag kom hem runt 5 efter en jobbig skoldag, satte mig vid tv:n o kollade mtv nåra timmar. >_< sen orkade jag inte göra annat än sätta mig vid datorn tills jag inte klarade hålla upp ögonen längre. runt 10? =O jag vet inte vad det är med mig nu för tiden, jag är skittrött runt 10 redan.....xD

idag, just nu sitter jag i skolan och har "engelska". men vi har fått nån jättetråkig uppgift av karin som vi ska jobba med fram till v.12! men jag är helt enkelt inte tillräckligt pigg för att försöka börja. jag tänker iallfall skriva om hur vida man kan "läsa av" på mäniskor hur de är utifrån deras språk? gaaah vad tråkigt det låter.... jag orkar bara inte! ska iallfall snart och äta, jag är vrålhungrig.... :P mer idag då? jag ska nog inte göra så mycket, tänker bara ta det lugnt =) men ett plus är ju att vi faktist är lediga imrogon =) så jag kan vila ut lite..men nu tog det slut med ord, puss&kram



(hittade visst en gamal bild i min mapp i skolan, hothotnot)

Kommentarer
Postat av: julia

ofc, you ganna be hothothot. ;)

2009-03-03 @ 11:06:20
URL: http://juliaevertson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0