stay the night

får blir en låtitel som rukbrik idag, slut på fantasi! det blev en väldigt skön skoldang 8 - 11! både svenskan&samhällen blev inställda. så jag gick hemmåt redan vid 11, riktigt skönt och få ta det lugnt! blev gymmet vid 2 med teresa, så nu förtjänar jag lite tv o datorn. måste ju ändå plugga spanska sen, nått förhör imorgon! fast dock kanske det inte blir nått, eftersom jag,julia&teresa kanske ska med på UF-mässan i linköping 12 - 3! väntar bara på att få reda på om det finns ledia platser i bussen! men nu kära vänner tänker nog jag sätta mig framför tv:n en stund, puss

hittade lite gamla bilder från öland, sommaren -08





ser det inte underbart ut? =D


Kommentarer
Postat av: Teresa

Ingen dator eller tv :O du ska träna om du ska leva upp till mina krav :O

2009-03-12 @ 22:01:51
URL: http://teresaannawatz.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0