Our song is the way he laughs...

Taylor Swift - Our song, min nya "lyssna om och om igen"- låt =) hehehehe! men den är riktigt bra och lätt att sjunga med i. för det är sånt jag måste göra med musik! den låten går just nu i ett hemma hos mig på hög volym.

det är riktigt skönt med helg nu kan jag säga, är så himla trött och har sovit minst 2 timmar varje dag efter skolan. så ikväll blir det en riktigt lugna hemmakväll med tv och lite gott med mamma&pappa =) hihi 

imorgon blir det fest på hög nivå, :P först blir det lite förfest med några tjejer från klassen (magda,amanda,marielle,veronica? och ellen), sen vidare till stan på Club sensation =D så det blir nog en riktigt grym kväll får vi hoppas på. men nu tänker laga lite mat åt familjen sen kolla på Så Ska Det Låta, puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0