otroligt ont.

jag har tränat som en galning idag känns det som, på idrotten hade vi styrkepass. det va hur jävla jobbigt som helst, har nog aldrig fått så ont i mina ben utav träning. sen kom jag nyss hem från ett pass vattegympa på medley. det blev ju inte bättre av det, massa ben-övningar som jag knappt klarade av att göra. det är hemskt ärlig talat =O jag kan knappt gå, upp/ner för trappor är näst intill omöjligt utan att hålla i sig. jag som precis hade blivit av med träningsvärken i ljumskarna. NU har jag fan i hela båda benen : | buhuuuuu. vad kan man göra? skolan imorgon kommer vara en plåga, med alla trappor och spring mellan lektionerna. jag tänker iallafall inte träna på söndag har jag bestämt! jag måste vila och få ha nån dag utan träningsvärk. för sen nästa vecka blir det ett par gånger igen =) hehe. ska nog snart sova, jag är helt slut. och jag klagar väldigt mycket nu känner jag. hejdå. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0