norrköping

gårdagen blev lugn, blev en hemmakväll med lite film o så :) det behövdes efter denna veckans skola. den har varit rätt stressig. men nästa vecka blir värre =O så jag är väldigt glad över att det är påsklov efter den =) nice den 3/4 ?

nu ska jag snart upp och fixa mig, sen ska mamma och jag in till stan och handla lite! har endel saker jag tänkt kolla efter:

- jeans
- tunika
- linne
- BH
- sommar/vår skor
- liten väska


så får hoppas jag hittar lite fint :D har dessutom haft en och samma låt på hjärnan sen igår. xD Flo Rida ft. Kesha - Right Round,  den går ju aldrig ur huvudet på mig. och dessutom kan jag bara refrängen utantill.hehe! ni får ha en bra dag alla, puss


Kommentarer
Postat av: Julia

Veckan har väl inte varit ett dugg stressig?

2009-03-28 @ 13:59:19
URL: http://juliaevertson.blogg.se/
Postat av: marielle

haha den låten hade jag också på hjärnan ett bra tag. vilket sammanträffande ;)

2009-03-29 @ 13:38:09
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0