hihihihihi.

jag är otroligt trött och orkar inte anstränga mig på vad rukbriken skulle bli. hihi, jag har inte varit så aktiv på sista tiden här, men jag har varit trött. igår la jag mig redan vid halv 10, riktigt otroligt skönt faktist. skola fram till 3, sen blev det gymmet med amanda, + vattenrutscharna och lite bad =) hihih det va trevligt. 

sitter i skolans "nya" datasal nu, samhäll B kl. 13.00 :P hehe! slutar redan vid 14.00 så det är rätt skönt,  då tänker jag nog sätta mig ute i solen lite! har inte hunnit det de sista dagarna så jag är värd det =D
för övrigt simmade vi idag på idrotten, 500 bröst + dyka/simma 10 m under vatten :P och jag blev lite överraskad att jag inte blev så ansträngd, jag hade knappt nått flås alls. h6 ska dit igen nästa torsdag igen, lite kul faktist =) blir troligen gym också ett par gånger till i veckan med teresa ;) kanske lite bad/relax då också. det är sånt man är värd efter ett träningspass faktist! men nu ska vi snart gå till lektionen, hej svejs puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0