HEJ

nu är det så att min träningsvärk har blivit värre : | benen låser sig och knäna viker sig hela tiden jag går. fy vad jobbigt det är! :P så under min helg tänker jag nog bara försöka vila :) eller åtminstone idag och imorgon. för på söndag blir det kanske gym med teresa, om mina ben klarar det vill säga.

min kväll blir väldigt lugn, tänker inte springa runt iallafall. ända gångerna blir väl mellan tv:n och datorn skulle jag tro. för man vill inte direkt gå upp i onödan. massage skulle vara riktigt skönt! men det finns ingen att fråga! hehe. jag bakade kladdkake-muffins förut också :) riktigt goda och helt perfekta blev dom :D muuuuums. tänker nog gå o ta mig "en" nu. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0