lördag, söndag, måndag

har blivit lite dålig uppdatering de senaste dagarna, så nu tänker jag skriva ifatt =)

lördag: Fram till halv 6 va jag bara hemma och tog det lugnt med lite film. sen åkte jag hem till marielle för att fixa mig inför partyt senare på kvällen. runt 8 gick vi o mötte magda sen vidare till alisa på förfest med lite andra tjejer =) det blev lite roliga spel och snack, men vi hann dock bara va där 1 ½ timme, för vid 10 kom richard och hämtade upp mig,marielle&magda. Då blev det in till borgen i stan på Club Sensation. Det blev en helt okej kväll, =) blev bara lite stressigt innan man väl hade kommit in och börjat dansa. blev hämtade där inne runt 2 av mamma, då var man rätt så trött så blev sängen direkt.

söndag: Det blev en riktigt lugn dag. skrev klart engelskan och kollade lite på historian också :P annars orkade jag inte direkt göra så mycket, brukar bli så efter en utekväll =) hihi!

idag, måndag: snön är tillbaka, :O inte roligt, det blir så kallt och man kan inte använda de kläder man vill :P får hoppas på att snön smälter bort och välkommnar våren =)
det fick bli ett "trevligt" besök på SMHI med geografiklassen på eftermiddagen. lyssna på massa vädergrejer i ca. 45 min =O kändes dock som en väldigt onödig resa då man nu i efterhand inte minns ett enda ord av vad dom sa...xD hahahah! väldigt givande studiebesök måste jag säga. xD undra om någon av oss verkligen lyssnade? :P
skolmaten var konstig idag, och jag fick magont och mådde illa efteråt : | bläää det gillar jag inte alls. men ska iallfall försöka få i mig lite god mat nu. :P ikväll tänker jag nog bänka mig framför tv:n. såg nämligen att det skulle börja ett nytt program, tonårsliv hette det tror jag. så får se om det är sevärt eller inte. see you, hugs. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0