9 mars.

jahopp! inte så ovanligt att man sitter här o är väldigt trött : | ska jag nog lägga mig o vila lite :P sen ta fram spanskan o försöka få in lite preteritum grejer =O nått jobbigt förhör på fredag. både imorgon och onsdag har vi ju relationsdagar så då vill man inte sitta o plugga. och så ska jag kolla med magda om vi skulle beställa från HM idag =D jag ska nog ha en bikini, sandaler, tygskor! så det blir nog nice o få lite nytt sånt till våren/sommaren :P kläder har jag nyligen beställt från halens med mamma så det behövde jag inte beställa :P måste dock få med mig mamma in till maxi o kolla efter lite leggins, hittar inga fina och till bra pris på internet =O ge gärna tips om bra sidor på internet? (a) kram


Oooh, fixade precis spotify, grymt nöjd och så himla mycket
enklare att lyssna / hitta de låtar man vill ha! :D så nu är jag glad!! :D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0