18 mars

en helt underbar dag :) sol och flera plusgrader. nu har iallafall jag fått vårkänslor och hoppas verkligen på att våren kommit :D idag gjorde det mig ingenting att behöva gå hem =) det va otroligt skönt med bra musik  på hög volym. hann plugga ett par timmar matte innan vi åkte till min morbror som fyllde 50 år idag :D grattis till honom!

har matte nationella imorgon =O NP är otroligt jobbiga, i 4 timmar också! :S men får hoppas jag kan allt =) känns rätt bra nu då jag ändå hunnit kolla på alla hemuppgifter. h6 dock ska vi ha battle på samhällen imorgon också,  jag ska leka nazist i ca 1 timme xD =O det är hemskt. jag får nästan dåligt samvete av mina argument. hahahahahahahaha! nej nu måste jag nog fortsätta och skriva ner det sista =) pusselipuss


Kommentarer
Postat av: Teresa

Svar: Jag tycker du är jävligt dum :D

2009-03-19 @ 16:30:35
URL: http://teresaannawatz.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0