10/3 - 11/3

de två senaste dagarna har ju vi tvåor haft relationsdagar! det har mest varit segt  faktist, igår blev det även disco på kvällen. haha! ja, dom hade tydligen fixat det för oss, så det blev lite oseriös dans och mycket skratt. kom inte hem förrän runt 12 så jag var inte den piggast idag då jag skulle upp halv 7 :O :( vi skulle börja med att dansa pardans, VÄDLIGT dålig stil att låta oss börja med det sådär tidigt! haha. men det blev rätt kul sen ändå, =) blev ju en riktigt kärleksfull lunch också, livemusik och allt bara för våran skull =D (a) iallfall, resten av min dag kommer bestå av plugg, har teoriprov i Idrott och hälsa tomorrow my friends, ointressant?
jag vet.......hejdåååå <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0