trevlig picknick

nu måste jag bara berätta om picknicken igår jag hade med magda, findus och david. vi hade tänkt att bada men så blev inte fallet.  vi styrde upp en mysig picknick istället. kakor, bullar och läsk. vi hade även med oss en fotboll som vi lattjade lite med ^^ magda fick näsblod också mitt i allt :O jag skulle nämligen lämna över kamerna men hon hade inte riktigt fått tag på den då jag släppte så det hände lite saker. en ond näsa och blod. tyckte synd om magda där ett slag (a) =/ men hon blev på bra humör sen så det gick ju bra tillslut :D hihihihi.



nu är det bara två veckor kvar till sommarlov! =D fast man kan säga att det är en vecka. sista veckan brukar bestå av lekar, klassdag och annat trevligt. en uppsats, ett förhör och ett prov sen kan jag börja njuta på riktigt. 

nu ska jag snart ta en sväng in till linköping med pappa.  vi ska hämta lite saker hos nicklas som han ville ha hem över sommaren. det är ju nämligen så att mina båda bröder kommer hem över sommaren. men jag har faktist saknat dom endel. man ser dom ju inte så ofta på grund av deras plugg så det ska bli trevligt med fullt hus igen.men nu ropar pappa på mig att vi ska åka så jag säger hejdå. pussar

 


Kommentarer
Postat av: magda

haha, stackars näsan!

2009-06-07 @ 22:52:58
URL: http://maagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0