sommarvärme



nu har det blivit sommar på riktigt. jag är överlycklig, dock är jag mindre glad över att jobba. sitta inne på ett kontor från 7.00 - 15.30 varje dag. och då jag väl kommit hem och tänker bättra på brännan kommer molnen fram. förutom idag. det blev ett par timmar nu efter jobbet =) men jag kan ju glädja mig åt att jag får pengar för det iallafall. och det är bara 4 dagar kvar.. :P

jag jobbade sista dagen den här veckan idag. för imorgon är jag nämligen ledig, ska gå på farmors begravning imorrnbitti/förmiddag. men det kan ju kanske bli lite stek efteråt, men det får vi se då. jag vill försöka fixa grillning och mys med lite folk? men det borde väl inte va så svårt att styra i detta väder ;) men ni kan ju säga till om det händer något annat kul? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0