midsommarhelg

igår var det midsommar och jag hade en mycket trevlig dag/kväll/natt =) dagen började med att mormor kom hit för att äta midsommarmat, sill och potatis och det absolut viktigaste, jordgubbar med grädde :D vid halv 4 åkte jag hem till magda för att göra mig midsommarfin, skulle ju nämligen bli grillning där, så vid 7 kom de flesta dit och grillningen började. Själva grillningen gick väl sådär kan man väl säga? men tillslut fick vi våran mat. då maten var uppäten gick killarna hem till petter för mer fest. vi tjejer gick dit lite senare och hemma hos petter bjöds det på UNO och massa prata. jag vet inte riktigt vad klockan blev innan vi drog oss ner mot centrum, mot ettan där det var någon privatfest. kul att få dansa lite men musiken var verkligen jättedålig så suget att vilja dansa försvann rätt fort, det var heller inte alls mycket folk. därför åkte marielle och jag hemmåt skapligt tidigt. då var det riktigt skönt att få kryap ner i sängen och sova.
(bilder från kvällen läggar jag upp så fort jag kan)

idag har det inte hänt så mycket, jag vaknade och åkte nästan direkt hem till mormor med familjen för att fixa i trädgården. där blev det som vanligt gott fika med tårta =) efter att jag kommit hem därifrån har det inte hänt så mycket mer spännande saker än lite tv och lite datorhäng. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0