» Zzz

det var nog den jobbigaste dagen på väldigt länge! :O spanskan - glosförhör, engelskan - redovisning, matte - andragradsekvationer, samhällen - redosvisning. JAG ÄR TRÖTT TRÖTT TRÖTT!!!!!!! :( hur kan dom vara så elaka o lägga allt på samma dag. för nu har vi ingenting mer den här veckan som man behöver plugga ihjäl sig på! då kunde dom ju delat upp det till olika dagar!!!! =P 

     


jag har bestlusångest, jag vet inte hur jag ska ha min blogg, ändrar hela tiden. men ångrar mig o tar tillbaka samma!!! hahaha, hjälp mig nån? =) eller ska jag ha som den är nu? (a) här ovanför ser du lite olika förslag!!!

PUSSHEEEEEEJ <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker den du har nu eller den med vargen som ylar. :D

2009-01-22 @ 17:49:26
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0