» WITH YOU!

sådär, nu är det snart snart helg igen :D nu har jag varit trött hela veckan, & 2 dagar kvar =( och jag vill ha mina KLÄDER nu!!!!! dom är lite småsega med att skicka det tycker jag. och nu sitter jag och tänker, på om jag ska använda mina "nya" skor till vardags eller till fest? eller kanske både och? :P hmm....vad passar dom till mest? (a)



( Skinnsko - love label, från halens 499:- )

   


ajaa, det får bli som det blir med den saken iallafall. idag ska jag faktist försöka läsa i min engelskabok. annars händer det inte så mycket. imorgon ska jag på "SPA" vid 10.00 med friskvården. slipper första lektioner, lite mysig avslutning på den kursen tycker jag! men ni får ha det så gött (a) puss&kram <3


Kommentarer
Postat av: alisa

nej men gud så snygga! vardags till leggings eller anklejeans! OCH till fest ifs! :D

2009-01-15 @ 16:01:17
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Skitsnygga skor!!

2009-01-18 @ 21:08:32
URL: http://nattttali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0