» UNBELIEVABLE!!!

nu måste jag bara få berätta en väldigt underbar nyhet min far berättade för mig påväg hem från skolan. fattade knappt nått i början, men aja....i'm gonna tell you now!

p: mamma ringde mig idag vid ett och var hysterisk!
m: vaddå? vad ville hon då?
p: dom ringde från USA och bjöd oss på bröllop!! :D
m: NEEE, DU SKÄMTAR???? :O
p: nej, gabriella och paul ska gifta sig i september!
m: JAAAAAAAA :D:D:D:D:D VI MÅSTE DIT!!!

så det blir ännu ett äventyr till USA för min del,  :) fast med hela familjen den här gången! det är så underbart kul så det inte finns,  ett riktigt amerikanskt bröllop! :D h6 tänk er själva? med usikt över manhattan och massor av folk!  (a) jag är glaaaaaaaaaad!



( jaa, här ska alltså bröllopet vara, i liberty house )


Kommentarer
Postat av: julia

SKITKUL

2009-01-26 @ 18:03:35
URL: http://juliaevertson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0