» stan!

nu är jag helt slut, kom hem vid 8 från stan. åkte in dit vid 12 med medialärarna och några andra elver. vi skulle ju nämligen spela in radioreklam om bergska! så nästa vecka behöver ingen lyssna på radio tack! :P hahahaha >_< min röst va nog seriöst det fulaste jag någonsin hört inspelat!!!!! och den ska alla få höra. iallafall, vi va klara där vid 3 och då gick julia&jag ner på stan och gick i affärer! jag hittade en skjorta och tröja på gina och ett par skor från skopunkten! =) trevlig dag men lite jobbigt för fossingarna :O nu ska jag snart lägga mig och sova, det behövs om jag ska orka upp imorgon :) ha en bra kväll. kram

            




Julia & Dalia precis innan vi skulle åka.



Julia och jag inne i omklädningrummet på monki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0