» SPA?

jag gillar inte vädret just nu. några minus och väldigt tråkigt o bläää. skulle ju inte vara fel med lite sommar, eller åtminstone vår! :D ett par månader kvar dock....och snart fyller jag 18, eller om ca. 4 månader. för mig är det faktist rätt snart. vad allt kommer bli mycket lättare & skönare att känna sig mer fri. fast nu ska jag inte sitta o drömma/tänka på det mera.

men iallafall, skolan idag blev inte alls jobbig för min del. vid 10 träffades vi som hade friskvård för att sedan gå ner till sportbutiken(spa) för att först göra ansiktsbehandlingar på oss själva, och sedan få en lite kort kurs på sminkning (20 min) sen var det bara samhällen kvar. gjorde det sista på vårat arbete, redovisning nästa onsdag!!! :P jag var faktist rätt hurtig och cyklade imorse. det var jättekallt om öronen + att det snöade puttelite, kom i ögonen hela tiden!!! :O usch..nu blev det lite mycket ointressant att läsa så jag ska sluta. ha en bra dag, kram <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0