» plugg.

såhär blir det alltid, sista dagarna på loven går alltid åt till att plugga. innan har man inte orkat, även fast man vetat om att det MÅSTE vara klart tills man börjar. men jag har iallafall gjort klart historia arbetet nu, :D yeeeeay! har bara några kapitel kvar i engelskaboken också. men de tänker jag läsa ikväll. så imorgon kan jag njuta av den sista lediga dagen på några veckor. 

för då skolan väl börjat har man knappt tid med att träffa kompisar och ta det lugnt, bara massa plugg. =/ fast det är inte långt kvar i skolan. och snart är alla 18. sen kommer helt plötsligt studentveckan och allt som hör till :O hjälp?  1 ½ år sen ska man klara sig helt själv. lite läskigt om man frågar mig? haha. nej nu ska jag sluta drömma, ta en dag i taget. men vi hörs, ha det bra, puss&kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0