» ny design IGEN.

hahaha! jag är omöjlig, blir aldrig riktigt nöjd med min design. fast nu tänker jag ha såhär faktist. och det blev lite coolt och personligt :) hehe ^^



iallafall, nu ska jag snart gå upp och plugga igen. biologiprov imorgon på ett antal sidor. eva är inte snäll? som bara "antar" att vi kanske hade lust/tid till att sitta och plugga på ett lov? :S :O det är verkligen inget man prioriterar i första hand på lov. bläääääääääää! nu blev det visst lite negativ stäming känner jag. så nu tänker jag pysa, hejhopp gummisnopp! :D

Kommentarer
Postat av: sofia

designen blev snygg :)

2009-01-09 @ 15:57:05
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/
Postat av: Petter

Sidan ser nice ut :) svårt att se vad man kommenterat, förlåt att jag förstör :P

2009-01-09 @ 20:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0