» kändis?

hahaha, idag var jag,julia,teresa med i folkbladet dårå!!! och usch vad vi är snygga? :P nejmen, det kunde varit värre! iallfall, skolan idag var inte så rolig. den blev så jobbig och sista lektionen mådde jag inte alls bra på =/ jag satt mest o längtade till att få komma hem o vila. så det gjorde jag, med en ipren i magen. det blev bättre efter ett par timmars sömn så nu är jag prima igen :) och tur är väl det? :) för imorgon ska jag&julia in till norrköping med median och spela inte lite radioreklam! ska faktist bli roligt. vi är ju nästan lite kändisar nu julia? ;) hahaha!!!! tänkte gå lite på stan efteråt också, kanske hittar nått fint och så lite gott fika också. nu börjar ju made in sweden,  så jag drar mig till tv:n! jag kan ju försöka ta med mig kameran imorgon :D så ni får se radioproffsen senare. puss&kram <3



bild från folkbladet - teresa, julia och jag!

Kommentarer
Postat av: SOFIA numera

2009-01-29 @ 21:14:37
Postat av: Julia

numera är man känd som sofia ;)

2009-01-29 @ 21:15:57
URL: http://juliaevertson.blogg.se/
Postat av: Teresa

Riktigt nice bild alltså :O

2009-02-05 @ 18:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0