» fredagsmys?

äntligen är det fredag & ännu en härlig helg att se fram imot :) ikväll blir det let's dance och väldigt mycket värme & mys. det är ju -10 grader ute, inte alls kul! bara jobbigt att gå o frysa hela dagen! fast jag är glad, har ju åtminstone lite gott godis o så till kvällen. förgyllar hela min kväll!! juuuste, idag hämtade mamma ut ett paket, och där i fanns det nämligen en Björn Axén's volume master och en OBHnordic hårfön!! :D blev rätt glad då mamma sa att jag fick det av henne!! mitt hår är så livlöst i vanliga fall, så det passase bra med en volymtång! :P hehehe!

               

men nu tycker jag att jag ska sluta skriva, ha en bra fredagskväll alla, puss&kraaaam! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0