» 27 januari.

det är svårt att komma på bra rubriker ibland. som idag t.ex :P aja, skolan var lika jobbig som vanligt. massa lektioner med 10 min raster. och idag gick vi ner till torget vid 1 och lyssnade på folk..förintelsedagen nämligen!! och nu ska vi inte prata mer om det, PINSAMT!!!!!!!! >_< sen va det bara historian kvar, gick skapligt fort men jobbigt att sitta o lyssna på en lärarstudent(som är väldigt jobbig i sättet att prata) i ca 1 timma! :O haha. som sagt, då jag hade gått hem så lagade jag till plättar :) mums vad det är gott. blev ju dock trött efteråt så det fick bli tv:n och top model ett tag. men nu kan jag inte sitta här och lata mig mera, har ju faktist spanskaglosor till imorgon :S pluggaplugga!!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0