plugghäst :|

jag blir helt galen på skolan :S det är plugg varje dag!!!! lovet är verkligen efterlängtat nu kan jag lova! igår pluggade jag hela dagen och det blir samma sak idag, engelska glosor och lite spanska om jag orkar. det tvivlar jag på just nu faktist, sova skulle vara väldigt skönt också :) det här kommer bli en väldigt irriterande och jobbigt vecka känner jag på mig, bläääääääääääääääää!

juuste, gick förbi och lånade en bok innan jag skulle hem. Vingklippt Ängel :) har hört att den ska vara riktigt bra, men ändå hemsk! så ska försöka läsa under lovet och se vad jag tycker. hoppas den är bra iallfall, kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Den är riktigt bra! :) Har läst den flera gånger.

2009-02-10 @ 20:16:35
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/
Postat av: sofia

inte för att du brukar bry dig om jag kommenterar, men den är bra.

2009-02-10 @ 20:24:06
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0